My spirit flies to you


I see the light in me

I searched it for many years...

My spirit flies to you

Now I can see your soul

I Dance with the wind

I flow into your dream

You can lose your fear

You can change your life.

Listen to the song of souls

Feel the freedom of peace

Miro a luz que hai en min

e busquei por moitos anos...

O meu espírito voa cara a ti

Agora podo ver a túa alma

Eu bailo co vento

E flúo aos teus soños

Tu podes perder o teu medo

Podes mudar a túa vida

Escoita a canción das almas

Sinte a liberdade da paz.



OM VAJRASATVA SAMAYA, MANUPALAYA, VAJRASATVA TENOPATISHTA, DRIDHO ME BHAWA, SUTOKAYO ME BHAWA, ANURAKTO ME BHAWA, SUPOKAYO ME BHAWA, SARVA SIDDHIM ME PRAYATCHA, SARVA KARMA SUTSA ME, TSITAM CHRIYMA KURU HUM HA HA HA HA HO, BHAGAWAN SARVA TATAGATA, VAJRA MA ME MUNTSA VAJRA BHAWA MAHA SAMAYA SATTVA AH HUM PHE.

Ningún comentario:

Publicar un comentario